חוות דעת אורולוגית

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

בתחום האורולוגיה ישנו צורך לקבל במסגרות שונות חוות דעת של מומחים, לצרכים שונים. מומחים לרפואה, בדרך כלל פרופסורים או בכירים במחלקות בבתי החולים שהינם מומחים באורולוגיה הינם בעלי ידע רב במערכת השתן בגברים ולעיתים גם בנשים, טיפול בבעיות באשכים, בערמונית, התמודדות עם מחלות ופציעות המשפיעות על התפקוד המיני ועוד.

הצורך בחוות דעת אורולוגית יכול לבוא מגורמים שונים, לעיתים פרטיים ולעיתים אחרים. מומחה רפואי עשוי להידרש להעיד בבית המשפט, הוא עשוי להידרש על ידי משרד של עורכי דין המייצגים לקוח בתביעת נזיקין וכמובן עשויה להידרש חוות דעת פרטית.

ייעוץ רפואי לפני טיפול

חוות דעת של אורולוג מומחה יכולה להיות חשובה מאוד עבור אדם פרטי, לרוב גבר, המתמודד עם בעיה במערכת השתן או המין. לעיתים יהיה מדובר בייעוץ לפני ניתוח של ברית למבוגרים, לעיתים יהיה מדובר בסקירה של מצב הערמונית, טיפול כירורגי בבעיה כגון וריקוצלה, אשך טמיר או מסובב ועוד.

לעיתים, מטרת הפונה לאורולוג תהיה לברר האם חוות דעת קודמת והצעה לטיפול אכן נראים הגיוניים בהתאם למצב ולא ניתן לקבל טיפול אחר. לעיתים הבקשה היא למצוא חלופה לא פולשנית ויש מטופלים המעוניינים לבדוק אפשרות להימנע מניתוח עם פתיחת בטן ורוצים לברר האם הדבר אפשרי. חוות דעת שניה יכולה גם היא להיות משמעותית, בין אם באופן פרטי ובין אם במסגרת כיסוי של פוליסת ביטוח פרטית הכוללת מענה של ייעוץ אורולוגי.

אובדן כושר עבודה

בין המקרים שבהם עשוי להידרש השימוש בחוות דעת מקצועית אורולוגית ניתן לציין אובדן כושר עבודה. מובן שלא כל בעיה אורולוגית או סיבוכים הקשורים עמה יובילו לאובדן כושר מסוג זה אולם במקרים מסוימים – זהו בהחלט המצב. בין אם מדובר באובדן כושר זמני ובין אם מדובר באובדן כושר קבוע, חוות דעת יכולה להיות שימושית במספר מצבים. למשל:

  • חוות דעת שנעשה בה שימוש בעת הוועדה הרפואית של ביטוח לאומי לצורך קביעת אחוזי דרגת אי כושר (אחוז הפגיעה ביכולת לעבוד, שאיננה קשורה רק לנכות רפואית).
  • חוות דעת המוגשת לחברת ביטוח על מנת לקבל תגמולי ביטוח בהקשר של אובדן כושר עבודה.
  • חוות דעת אורולוגית בהקשר זה עשויה לבוא בחשבון גם כאשר קיים דיון בתחום הנזיקין ואף הרשלנות. זאת, כאשר מבקשים לקבל פיצוי נזיקי, כספי, בשל אובדן כושר העבודה והשלכותיו על פני זמן.

נכות מתאונה

פגיעה אורולוגית ונזק בדרכי השתן או אפילו הפוריות עשויים להתרחש גם כתוצאה מתאונה ולא רק בשל מחלה. גם ללא קשר לאובדן כושר העבודה שהוזכר לעיל, פגיעה אורולוגית עשויה להביא לנכות זמנית או קבועה. גם בעניין זה יש בהחלט מקום להיעזר בחוות דעת של מומחה, בין אם במהלך דיון משפטי, בין אם לצורך הסדרת התגמולים מול חברת הביטוח ובין אם מדובר בקביעת אחוזי נכות רפואיים בביטוח לאומי. חוות הדעת יכולה לסייע בהבנה של קשיי התפקוד ולהעריך את אחוזי הנכות ואת משך ההשפעה על הנפגע – נכות לזמן מוגבל או לחילופין – לצמיתות.

חוות דעת אורולוגית – למי פונים

כאשר זקוקים לחוות דעת אורולוגית ניתן בהחלט למצוא אותה הן על ידי פניה ישירה למומחים המציעים שירות זה והן על ידי פניה למשרדי עורכי דין. למשרד עורכי דין (שבידיהם מאגר מומחים) מקובל לפנות למשל כאשר מתמודדים עם ערעור הנוגע להחלטת המוסד לביטוח לאומי או כאשר רוצים להגיש תביעת נזיקין. לעיתים, הפניה למומחה תהיה מצד חברת ביטוח ולעיתים אחרות, משרד עורכי הדין יפנה למומחה כדי לסתור טענות של חברת ביטוח הדוחה את תביעת המבוטח.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו